Mød ildsjælene på Efterskolen PLAY: Jacob

I dag skyder vi præsentationerne af vores engagerede linjefagsansvarlige i gang med Jacob Vinholt von Magius, der skal drible håndboldlinjen over målstregen 🤾🏼‍♂️

Jacob har været professionel håndboldspiller i KIF Kolding København og Sønderjyske – og så har han 14 års trænererfaring 💥 Nu har han valgt at satse på Efterskolen PLAY 👇🏼

”Jeg har valgt at engagere mig i opstarten af Efterskolen PLAY, da jeg tror på visionen om, at en legende tilgang til livet er vigtig for trivsel og læring.”

Jeg har erfaringer med at kombinere viden og tilgange mellem sport og kultur, og jeg håber at kunne bringe disse i spil i etableringen af Efterskolen PLAY, så vi får en skole, som både har en stærk faglighed i den enkelte linje – men også skaber rammerne for, at eleverne bliver nysgerrige på andre kulturer og tilgange. Både på skolen, i lokalsamfundet og i verden.

Som håndboldtræner har jeg et stort fokus på de sociale og psykologiske færdigheder, men altid med udgangspunkt i, at legen med bolden er rammen for at udvikle disse bedst muligt.”

Læs mere om håndbold på Efterskolen PLAY her 👈🏼