LEDIGE STILLINGER

Vil du lege med på Efterskolen PLAY?

Efterskolen Play søger en administrativ medarbejder til bogholderi og sekretæropgaver

Efterskolen Play er en nystartet efterskole beliggende i Grindsted. Vi har i år 80 vidunderlige elever og en dybt engageret medarbejderstab, der brænder for udviklingen af vores skole, som er bygget op omkring Playful Learning som pædagogisk princip.

Vi har brug for dig, hvis du som os brænder for at lave meningsfuld skole og vil indgå i et spændende team omkring dette.
Så hvis du har et stærkt gen for bogholderi og har efterskoleerfaring så er det måske dig, vi søger.

Du skal kunne arbejde i KOMIT og VIGGO, være den første der tager telefonen og klar til forfaldende sekretærarbejde.
Løn efter aftale og kvalifikationer – med udgangspunkt i Efterskoleforeningens lønstatistik på området.

Vi afholder løbende samtaler, og håber på en ansættelse hurtigst muligt, da vi kan bruge dig
allerede d. 1. oktober eller hurtigt derefter.

For yderlig oplysninger kontakt: Forstander René Jacobsen på mobil 21 80 03 47

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger, men du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Mail: kontor@efterskolenplay.dk Tlf: 60 40 04 60